Náš prístup
Pri konzultáciách ide vždy o individuálny koncept. V úvode definujeme, čo má byť cieľom našej spolupráce s klientom, a tiež podmienky, ktoré sú na to na oboch stranách vytvorené.
Základom prípravy je analytika a spoznanie klienta, jeho aktuálnej situácie, komunikácie so zákazníkmi, problémov, plánov, ale aj trhu, na ktorom sa pohybuje. Snažíme sa vžiť do biznisu klienta a zosúladiť naše stimuly s jeho cieľmi, aby sme nájdený potenciál jeho podnikania dokázali uvoľniť.
Zameriavame sa na hľadanie vlastného priestoru pre klienta, ktorý mu pomôže odlíšiť sa a napredovať rýchlejšie. Následne nastavujeme komunikačnú stratégiu ako smer pre relevantné využitie potenciálu a sily marketingovej komunikácie klienta, čo ovplyvní firmu, značku, vzťahy či nákupné správanie zákazníkov.
Našou službou je konzultácia a pre prípadné požiadavky na realizáciu kooperujeme s viacerými špecializovanými partnermi. Niekedy netreba veľké investície na to, aby sa pozícia klienta na trhu zlepšila. Preto sa hneď v úvode zameriavame na zúročenie potenciálu, ktorý klient už má. Ide napríklad o prácu so značkou či nastavenie pravidiel pre komunikáciu so zákazníkmi.
Takto zvykneme postupovať:
1. Dopyt a oboznámenie
Umožní zoznámenie sa so zámerom spolupráce, vyhodnotenie jej reálnosti a potenciálu. Určí ďalší postup.
2. Vstupná konzultácia
Cieľom je počas 60-120 minút získať podrobnejší pohľad na situáciu klienta, jeho zámery a ciele. Je podkladom pre ponuku.
3. Ponuka spolupráce
Ponuka definuje spôsob spolupráce, jej predpokladaný rozsah, úvodné kalkulácie a termíny. Je podkladom pre objednávku.
4. Konzultačné služby
Konzultácie zahŕňajú poradenstvo, odporúčania, návrhy postupov a riešení dohodnutým spôsobom.
5. Produkčné služby
Kooperácia pri zabezpečení realizácie produkčných aktivít, koordinácia postupov, potrebné konzultácie.
6. Vyhodnocovanie
Sledovanie aktivít v spolupráci, ich vyhodnocovanie, odporúčanie ďalších krokov, proaktívne upozorňovanie na príležitosti.