Audit marketingovej komunikácie

marketingovy-audit

Pracujete usilovne a na vlastnú prezentáciu pred zákazníkmi akosi nemáte priestor. Niečo ste si nastavili pred časom, ale cítite, že marketingový svet sa pohol rázne dopredu a že to, čo dlhodobo používate, vám už nepomáha. A možno o tom, že sa tak už stalo, ani neviete.

Týkať sa to môže napríklad vášho webu, nastavenia korporátnej identity či spôsobov komunikácie so zákazníkmi. Chceli by ste preto posúdiť aktuálny stav vašej marketingovej komunikácie s trhom a odhaliť rezervy, možnosti a príležitosti. Aby ste sa potom mohli rozhodnúť, či niečo v tomto smere podniknúť.

To, ako prehovárate k trhu, má vplyv aj na výsledky firmy. Je preto užitočné vedieť, v akom stave je vaša komunikácia s trhom a zákazníkmi.

Vnímanie vlastnej komunikácie pomáha:

  • zisťovať komunikačnú kondíciu vašej firmy
  • nachádzať nové hrozby, podnety, príležitosti
  • poznať dianie na vašom trhu aj z iného pohľadu
  • nastavovať kroky pre napredovanie
Ponúkame pohľad na vašu značku a aktuálnu komunikáciu firmy ako podklad pre optimalizáciu a napredovanie.
Ako vám môžeme pomôcť?

Napíšte nám nezáväzne, v čom sa chcete posunúť, čo aktuálne v marketingovej komunikácii riešite.

Po viacročných skúsenostiach s agentúrou sa dá vyzdvihnúť jej spoľahlivosť a opora pri príprave stratégií marketingovej komunikácie, ako aj schopnosť relevantne debatovať o marketingových krokoch. Vďačíme jej aj za doteraz najvyšší nárast predaja kotlov po reklamnej kampani (+375 %).

Peter Wolf
MSK Country Manager, Vaillant Group

Predbežný záujem o konzultáciu