Odporúčania pre komunikáciu

odporucania-pre-komunikaciu

Spoznanie firmy zvonka umožňuje prinášať nové podnety. Je to vďaka nezainteresovanému pohľadu konzultanta, ktorý dokáže pre klienta odhaliť aj to, čo klient prehliada. Ak sa to prepojí s jeho skúsenosťami, dokážu sa zadefinovať účinné opatrenia, ktoré často ani veľa nestoja. Niekedy stačí naozaj málo, aby firma pritiahla k sebe viac zákazníkov. Snažíme sa klientom ako prvé nastaviť to, čo má potenciál rastu aj pri menších investíciách.

Môže tak ale vzniknúť aj úplne nová vízia marketingovej komunikácie alebo dokonca podnety pre nové produkty a služby.

Hodnotné konzultácie sú investíciou.

Odporúčania a podnety pre marketingovú komunikáciu:

  • základné nastavenia firemnej identity
  • námety a podnety pre komunikačnú stratégiu
  • nápady pre reklamnú komunikáciu
  • nápady pre užitočnú komunikáciu
Aplikujeme konzultácie s cieľom zvýšenia účinku prezentácie klienta, a to odporúčaniami pre prácu so značkou a marketingovou komunikáciou.
Ako vám môžeme pomôcť?

Napíšte nám nezáväzne, v čom sa chcete posunúť, čo aktuálne v marketingovej komunikácii riešite.

Po viacročných skúsenostiach s agentúrou sa dá vyzdvihnúť jej spoľahlivosť a opora pri príprave stratégií marketingovej komunikácie, ako aj schopnosť relevantne debatovať o marketingových krokoch. Vďačíme jej aj za doteraz najvyšší nárast predaja kotlov po reklamnej kampani (+375 %).

Peter Wolf
MSK Country Manager, Vaillant Group

Predbežný záujem o konzultáciu